Domů Dění v regionech Jak na online...

Jak na online marketing se B2B firmy naučí v Brně

Ve čtvrtek 12. dubna ovládnou brněnský Impact HUB online marketingové nástroje využitelné pro pro B2B trh. Účastníci akce SOVA B2B Day se mohou těšit na praktické formy představení této problematiky. Naučí se propojit online a offline prostředí a také vytvořit komplexní online marketingovou strategii. Čas bude vyhrazen jak na networking, tak i na diskuzi nad vlastními webovými projekty.

Myšlenka uspořádat SOVA B2B day se zrodila už minulý rok díky úspěchu prvního ročníku SOVA B2B konference. „Návštěvníci byli nadšeni profesionalitou speakerů, přátelskou atmosférou a úzkým zaměřením na B2B sektor. A protože se nám množily dotazy o dalším ročníku, rozhodli jsme se spustit malou ochutnávku marketingových témat už v květnu,“ uvádí organizátorka jarní akce Zuzana Konečná.

Předpokládá se účast maximálně čtyřiceti zástupců B2B firem, a to proto, aby bylo možné vést workshopy interaktivní formou a debatovat nad webovými projekty účastníků přímo se specialisty. „Chceme poskytnout nejen odborné informace, ale také inspirativní prostor pro networking a diskuze se speakery, což byl mimo jiné důvod, proč jsme za místo akce zvolili právě Impact HUB Brno,“ dodává CEO SOVA NET Petr Mikšovič.

Geomarketing, PPC, SEO, UX i korporátní identita – vše pro B2B

Akce bude rozdělena do tří bloků – obsahem prvních dvou budou cca hodinové workshopy, které povedou specialisté z jednotlivých oblastí online marketingu. Někteří z nich se již představili na prvním ročníku SOVA B2B konference, s jinými se účastníci setkají poprvé. Poslední blok bude věnován individuálním konzultacím, diskuzím a networkingu. Z řad SOVA NETu se na akci objeví UX designér a grafik Drahomír Hájek, PPC specialistka Jana Žujová a SEO konzultant Martin Hill. Z externích odborníků přijali pozvání Lukáš Puchrik z Clever Analytics, který představí využití lokační analýzy jako netradičního nástroje pro získávání leadů a Jan Krátký z kreativního studia Cabinet, který se zaměřuje na digital corporate identity. „Program jsme vytvářeli tak, aby pokryl jak známé, tak méně zažité oblasti online marketingu – ať už formou workshopu, nebo individuálních konzultací. Témata na sebe postupně navazují, a každý účastník tak bude mít možnost zhlédnout obsah úplně celý,“ upřesňuje Michaela Náplavová, koordinátorka programu.

Speciální hosté – Seznam.cz a Bezones

Jako čestný host na akci vystoupí manažer Firmy.cz, Petr Pěcha, který pohovoří mimo jiné i o novém firemním profilu Naplno. Mezi partnery SOVA B2B day se objeví také BEZONES, inovativní projekt B2B sociální sítě, který byl oficiálně představen právě na loňské SOVA B2B konferenci. V systému jsou již zaregistrovány první firmy, a účastníci si tak mohou na akci vyptat další informace.

Žádné komentáře

Napište komentář

Doplňte správně hádanku *