Domů Dění v regionech Brno zná svýc...

Brno zná svých TOP 100 firem. Jednou z nich je i vydavatel Moravského hospodářství

„Kdo hýbe Brnem?“ Na tuto otázku odpověděli minulý čtvrtek organizátoři ankety Brno TOP 100 při vyhlášení vítězů jejího již 10. ročníku. Na slavnostním galavečeru v Městském divadle Brno tak ocenili sto nejvýznamnějších brněnských osobností, organizací a firem. Jednou z nich je i vydavatel Moravského hospodářství Magnus Regio.

„Anketa Brno TOP 100 odráží aktuální situaci v našem městě a zároveň to, jaké osobnosti, firmy a organizace hýbou Brnem. Výsledky ankety jsou bezesporu zajímavým ukazatelem toho, jak obyvatelé města vnímají sebe samé a jaké osobnosti, společnosti či organizace považují za důležité pro ekonomický, politický, společenský, sociální, kulturní i sportovní život Brna,“ vysvětlil záměr ankety organizátor Tomáš Večeřa.

Letošní ročník ankety, kterou už deset let pořádá časopis Brno Business & Style pod záštitou brněnského primátora, přinesl novinky. Jednou z nich byla i nová kategorie organizací. „Naši anketu chápeme jako příležitost ke zvýraznění obecného povědomí o podnikatelské a obchodní činnosti v Brně a okolí, ke zvýšení prestiže regionálních firem. Současně ale chceme veřejnosti představit i významné brněnské osobnosti a organizace, které se svou prací podílejí na významu, rozvoji, dobrém jméně a prosperitě našeho města,“ podotkl Večeřa.

Rozhodují lidé i nominovaní

O výsledcích ankety se hlasuje vždy ve dvou kolech. V prvním kole dostala příležitost nominovat své kandidáty do jednotlivých kategorií široká veřejnost. Lidé mohli hlasovat buď pomocí anketních lístků, nebo na internetových stránkách iBrno.cz. Do druhého kola postoupilo v každé kategorii 250 kandidátů s největším počtem hlasů. „Anketa Brno TOP 100 je jedinečnou příležitostí pro veřejnost, aby vyjádřila, koho v Brně považuje za významnou osobnost, firmu nebo organizaci. Z výsledků ankety je zřejmé, že lidé v Brně nevnímají jen bezprostřední dění ve městě, ale jsou si také vědomi, které osobnosti v minulosti utvářely jeho kulturní, společenské, podnikatelské i politické prostředí. Nezapomínají na své rodáky a osobnosti, které dnes Brno ovlivňují třeba jen na dálku, nebo dozvukem svého dřívějšího působení. Stejně tak na osobnosti, které dnes již nejsou aktivní tolik jako dříve. Přesto se nezapomenutelným způsobem zapsaly do povědomí Brňanů, kteří o výsledcích ankety rozhodují,“ dodal k letošním výsledkům ankety manažer časopisu Brno Business & Style Lukáš Grásgruber. Ve druhém kole hlasují už jen postupující, které zvolila veřejnost v kole úvodním.

Anketa má mezi vítězi své stálice a každý rok i řadu nováčků. Za deset let jejího trvání se 67 firmám, osobnostem a organizacím podařilo umístit v každém ročníku. Mezi stálice brněnských firem patří například ALTA CZ, Pivovar Starobrno nebo stavební firma KALÁB. Mezi nováčky, kteří se letos v anketě umístili vůbec poprvé, byl i vydavatel Moravského hospodářství Magnus Regio.
Jsem zodpovědný za to, aby Moravské hospodářství stále přinášelo aktuální a vyvážené zpravodajství té nejvyšší kvality. Připravuji reportáže, články a rozhovory.

Žádné komentáře

Napište komentář

Doplňte správně hádanku *