Domů Kultura a zábava Velká cena ce...

Velká cena cestovního ruchu zná vítěze

upozorňuje na atraktivní novinky, byly oficiálně vyhlášeny na veletrhu REGIONTOUR. Prosadila se například východní Morava či Olomouc.

V kategorii Nejlepší turistický produkt zvítězily „Poutní stezky východní Moravy“, produkt určený především klientele se zájmem o historii, kulturu, tradice a náboženskou tematiku. Poznávání může být spojeno s pěším nebo cyklistickým putováním po stezce, která spojuje nejvýznamnější poutní místa na Moravě, s odpočinkem a regenerací sil v lázeňských místech a s gastronomickou turistikou. Druhé místo získal produkt „Jablonecké putování“, jehož součástí je herní knížka s dvaceti příběhy a drobnými úkoly vztaženými k putovním místům. Třetí příčka patří produktu „Stříbrný klíč ke Kutné Hoře“, což je společná vstupenka do osmi hlavních kutnohorských památek propojená s dalšími návštěvnickými benefity.

V kategorii Nejlepší jednotná kampaň zvítězil Ústecký kraj a jeho kampaň „Brána do Čech“ zahrnující mj. vytvoření nového turistického portálu, kampaň na facebooku, fotosoutěž a další vzájemně propojené aktivity. Zabodovaly také kampaně turistické oblasti Pálava a Lednicko-valtický areál a Českého Švýcarska, speciální cenu společnosti Veletrhy Brno pak získala kampaň „Top výletní cíle Jižní Morava“.

V kategorii Nejlepší turistický portál porota hodnotila především množství a kvalitu informací, počet jazykových mutací, grafické zpracování webu a jeho uživatelskou přívětivost. Zvítězil oficiální turistický informační portál Pardubického kraje východni-cechy.info, který obsahuje devět plnohodnotných jazykových mutací, praktický plánovač výletů, rezervační systém ubytovacích služeb a vstupenek na kulturní a sportovní akce v regionu a v neposlední řadě je propojen se sociální sítí facebook. Na dalších příčkách se umístily portály tourism.olomouc.eu a moravskoslezský msregion.cz.

„Ocenění nás samozřejmě velmi potěšilo. Portál http://tourism.olomouc.eu jsme spustili zhruba v polovině loňského roku a musím říct, že je skutečně výsledkem mnohaměsíční usilovné práce. Již loni jsme ve Velké ceně cestovního ruchu získali zvláštní cenu poroty za informační, propagační a reklamní předměty a tiskoviny, takže letošní úspěch je pro nás dalším potvrzením dobře odvedené práce,“ řekl náměstek primátora Jan Holpuch.

Speciální kategorie letošního ročníku Nejlepší golfový balíček vybírala z nabídek pro golfisty. Zvítězil Turistický resort Valachy Velké Karlovice se speciálním pobytovým balíčkem „Golf v Beskydech“, který nabízí návštěvu tří golfových hřišť, wellness služby, akce pro nehrající doprovod aj. Jako druhý se umístil balíček „Golfové prázdninové kurzy pro děti a mládež na Kořenci“ a třetí skončil plzeňský „Prázdninový golfový balíček VÍKEND nebo PONDĚLÍ-PÁTEK“.

Žádné komentáře

Napište komentář

Doplňte správně hádanku *