Domů Soutěže Známe Kancl s...

Známe Kancl snů! V soutěži Moravského hospodářství zvítězila kancelář se studentským nábojem

0
Kancl snů

Chtělo by se říci, že si titul Kancl snů zaslouží všechny kanceláře, které se probojovaly do finále stejnojmenné soutěže Moravského hospodářství. Po měsíc a půl trvajícím zápolení o hlasy veřejnosti jej však může získat jen jedna. Včera o půlnoci se anketa uzavřela a my již známe vítěze. Kanclem snů se stává UNIFER s přesvědčivými osmašedesáti procenty hlasů! Těch čtenáři Moravského hospodářství udělili finalistům přes dva a půl tisíce.

Vyhlášením výsledků ale nic nekončí. Těšit se můžete na reportáž z předávání cen, kterou vám přineseme v srpnovém čísle Moravského hospodářství. A na web pro vás chystáme malou lahůdku – videoprohlídku Kanclu snů. Do nejvysněnější kanceláře tak nahlédnete téměř „naživo“!

Ale teď už k pořadí na stupních vítězů. Připomeňme si také, jak finalisty ocenila porota.

1. místo a titul Kancl snů získává UNIFER

Unifer

Slovo poroty

Další kancelář plná zasedaček a další trefa do černého místo výstřelu do prázdna. Proč? Protože UNIFER sdružuje studenty, kteří hlavou společnou a nerozdílnou přichází s kreativními nápady. A protože víc hlav, víc ví, tak zasedačky nevadí. Právě naopak, hodí se na dlouhé, nápadů plné seance! A kavárna v suterénu? To už je hotové labůžo. Oceňujeme „teen“ nádech a atmosféru, pro kterou odpustíme i ne vždy zcela precizní zpracování detailů. Skvělé jsou Chill out a Funzone, není nad to odpočinout si od věčného sezení například vleže s knížkou nebo při intenzivním mači ve fotbálku.

2. místo získává TECHO

Techo

Slovo poroty

TECHO jde ve svých kancelářích doslova s vlastní kůží na trh, a tak to má u firmy vyrábějící kancelářský nábytek být. Celý prostor je chytře rozvržený tak, aby zákazníka při vstupu ohromil a zaměstnancům při pohledu z galerie nad showroomem neustále připomínal výsledky jejich práce. Obvykle kancelářím s nadměrným počtem zasedaček příliš nefandíme, ale u tohoto přístupu „nosím, co jsem si ušil“, nemůžeme než zvednout palec nahoru. Jednotlivé zasedačky jsou zpracovány s citem pro detail a na úrovni.

3. místo získává WEBNODE

WebnodeSlovo poroty

„Location, Location, Location!“ toto zlaté pravidlo realitního trhu platí u kanceláří společnosti Webnode na 110 procent. Jestli ne role hlavního hrdiny, tak přinejmenším jeho okouzlujícího parťáka se tu zhostily výhledy – do zeleně i na funkcionalistický skvost brněnského výstaviště. Prim zde hraje otevřený, vzdušný prostor a jednoduché, ale precizní pojetí, které se odráží například ve sjednoceném osvětlení nebo vysoce kvalitním kancelářském nábytku. Jako softwarová, multinárodnostní firma Webnode dokonale vystihla, co vývojář potřebuje pro svou práci. A terasa? Ta terasa!

Žádné komentáře

Napište komentář