Domů Soutěže Známe Kancl s...

Známe Kancl snů! V soutěži Moravského hospodářství zvítězila kancelář se studentským nábojem

Kancl snů

Chtělo by se říci, že si titul Kancl snů zaslouží všechny kanceláře, které se probojovaly do finále stejnojmenné soutěže Moravského hospodářství. Po měsíc a půl trvajícím zápolení o hlasy veřejnosti jej však může získat jen jedna. Včera o půlnoci se anketa uzavřela a my již známe vítěze. Kanclem snů se stává UNIFER s přesvědčivými osmašedesáti procenty hlasů! Těch čtenáři Moravského hospodářství udělili finalistům přes dva a půl tisíce.

Vyhlášením výsledků ale nic nekončí. Těšit se můžete na reportáž z předávání cen, kterou vám přineseme v srpnovém čísle Moravského hospodářství. A na web pro vás chystáme malou lahůdku – videoprohlídku Kanclu snů. Do nejvysněnější kanceláře tak nahlédnete téměř „naživo“!

Ale teď už k pořadí na stupních vítězů. Připomeňme si také, jak finalisty ocenila porota.

1. místo a titul Kancl snů získává UNIFER

Unifer

Slovo poroty

Další kancelář plná zasedaček a další trefa do černého místo výstřelu do prázdna. Proč? Protože UNIFER sdružuje studenty, kteří hlavou společnou a nerozdílnou přichází s kreativními nápady. A protože víc hlav, víc ví, tak zasedačky nevadí. Právě naopak, hodí se na dlouhé, nápadů plné seance! A kavárna v suterénu? To už je hotové labůžo. Oceňujeme „teen“ nádech a atmosféru, pro kterou odpustíme i ne vždy zcela precizní zpracování detailů. Skvělé jsou Chill out a Funzone, není nad to odpočinout si od věčného sezení například vleže s knížkou nebo při intenzivním mači ve fotbálku.

2. místo získává TECHO

Techo

Slovo poroty

TECHO jde ve svých kancelářích doslova s vlastní kůží na trh, a tak to má u firmy vyrábějící kancelářský nábytek být. Celý prostor je chytře rozvržený tak, aby zákazníka při vstupu ohromil a zaměstnancům při pohledu z galerie nad showroomem neustále připomínal výsledky jejich práce. Obvykle kancelářím s nadměrným počtem zasedaček příliš nefandíme, ale u tohoto přístupu „nosím, co jsem si ušil“, nemůžeme než zvednout palec nahoru. Jednotlivé zasedačky jsou zpracovány s citem pro detail a na úrovni.

3. místo získává WEBNODE

WebnodeSlovo poroty

„Location, Location, Location!“ toto zlaté pravidlo realitního trhu platí u kanceláří společnosti Webnode na 110 procent. Jestli ne role hlavního hrdiny, tak přinejmenším jeho okouzlujícího parťáka se tu zhostily výhledy – do zeleně i na funkcionalistický skvost brněnského výstaviště. Prim zde hraje otevřený, vzdušný prostor a jednoduché, ale precizní pojetí, které se odráží například ve sjednoceném osvětlení nebo vysoce kvalitním kancelářském nábytku. Jako softwarová, multinárodnostní firma Webnode dokonale vystihla, co vývojář potřebuje pro svou práci. A terasa? Ta terasa!

Žádné komentáře

Napište komentář

Doplňte správně hádanku *